سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/9/5
1:20 عصر

دانلود ریمیکس فرزاد فرزین نگاه تو

بدست لیلا در دسته

دانلود ریمیکس فرزاد فرزین نگاه تو

دانلود ریمیکس جدید فرزاد فرزین نگاه تو

Download New Remix Farzad Farzin Negahe To

موزیک: میلاد بابایی, ترانه: یاحا کاشانی, تنظیم: کوشان حداد

دانلود ریمیکس فرزاد فرزین نگاه تو

دانلود ریمیکس جدید فرزاد فرزین نگاه تو

متن آهنگ فرزاد فرزین نگاه تو

من به فدای نگاه تو دوس دارم اینجوری حالتو قربون اون روی ماه تو همه دنیام شده مال تو

من به تو خیلی وابستمو بدجوری عاشقت هستمو دل به دلت تو که بستمو عشق تو کار داده دستمو

ببین حال وُ هوام یه جوری خوبه اگه نبودی رؤیایی نمیشد کنارِ تو یه کاراییوُ کردم اگه نبودی تنهایی نمیشد

چی کار کردی با قلبم؟ که شب وُ روز همش اسمِ تورو رو لب بیارم جلو مردم سرم همیشه بالاست

اگه کسیوُ جز تو دوست ندارم من به فدای نگاهِ تو دوست دارم این جوری حالتوُ

قربونِ اون روی ماهِ تو همه دنیام شده مالِ تو!

من به تو خیلی وابستموُ… بد جوری عاشقت هستموُ…

دانلود ریمیکس جدید فرزاد فرزین نگاه تو با لینک مستقیم

دل به دلِ تو که بستموُ… عشقِ تو کار داده دستموُ…

می خوام فقط نگاهم به تو باشه چشام درگیرِ چشمای تو باشن

من یه جوری عاشقت میشم که هر روز همه دنیـا بخوان جایِ تو باشن

من به فدای نگاهِ تو دوست دارم این جوری حالتوُ

قربونِ اون روی ماهِ تو همه دنیام شده مالِ تو!

من به تو خیلی وابستموُ… بد جوری عاشقت هستموُ…

دل به دلِ تو که بستموُ… عشقِ تو کار داده دستموُ…

ببین؛ عطرت منو سمتت کشونده همه دنیا به جز دستِ تو سرده

فقط می خوای که من خوشبخت باشم… همین کارات منو دیوونه کرده

نگاهِ تو… دوست دارم این جوری حالتوُ

دانلود آهنگ فرزاد فرزین نگاه تو